نوشتن و دیگر هیچ

هذیانات و ادبیات و گاهی هیچ

نوشتن و دیگر هیچ

هذیانات و ادبیات و گاهی هیچ

عریانی

قسمت تدبیر خدا

برسرنوشت من طغیان گرد عاصی

قیمت عمر من است

تو کجایی

پشت دهلیززمان؟

پشت ماسکهای خوبی و بدی؟

در لباس گرگ یا بره؟

من که عریانم .

پشتی نیست . سرنوشتی نیست ، سرگذشتی نیست . مرگی نیست.

آی مردم ،

روح من امروز

 چه عریان مانده است

هی!

لباسم میدهید؟

پوستی نیست .

باد می آید .

آسمان کوچه سرشار از غبار و تیکه های کاغذ است .

هرکجا ره میگشایم

صحبت از عصیان و آغازی دیگر است .

سو به هر سو

گر به هر گوشه نگاهم می رود

نیک میبینم ، مردمانی

سرفرو انداخته چهره فرسوده

سینه مالامال زنفرت

مشت گره کرده

اما پای در قفلی

و هر قفلی

به زنجیری فروبسته

وهر زنجیر به دست خیمه شب باز هوسرانی

..اما من آزادم

دیگر نه قفلی هست، نه خشمی

سینه ام خالی

دیگر نه پشتی و نه جسمی و نه مرگی

من امروز سخت عریانم

بی زنجیر، بی تقدیر

یاد می آید

کوچه امروز، لبریز افکار منست

غباری نیست

خاکی نیست.

نظرات 4 + ارسال نظر
omid شنبه 13 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 04:09 ب.ظ

merci az neveshte khobet.

مقداد دوشنبه 29 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 03:13 ب.ظ

سلام سعید جان
چه خبر
خوبی
دلم برات تنگ شده

رضا آموزگار یکشنبه 5 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 02:18 ب.ظ http://amouzegar.blogfa.com

سلام ... زیبا مینویسی ... میگم چرا شما تو شعر هاتون از کوه چیزی نمیگین ؟ :(

رضا آموزگار دوشنبه 6 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 04:10 ب.ظ http://amouzegar.blogfa.com

20 آذر ماه برابر با 20 دسامبر روز جهانی کوهستان میباشد که این روز توسط سازمان ملل نامگذاری شده است و از سال 2002 (سال جهانی کوه ها ) تمام دوستداران کوهستان در کشورهای مختلف این روز را جشن میگیرند . بهمین مناسبت در راستای شناساندن این روز به علاقه مندان کوهستان در کشور عزیزمان ایران که دارای کهن ترین کوه صعود شده تاریخ میباشد روز دوشنبه 20 آذر ماه امسال صعودی به قله توچال (بام تهران) انجام خواهد شد که از علاقه مندان و دوستداران کوهستان دعوت بعمل می آید تا در این صعود نمادین حضور بهم رسانند . پیشاپیش دستان شما دوستان عزیز را به گرمی میفشارم .
زمان و مکان شروع برنامه : 20 آذر ماه 1385 ساعت 06:00 صبح ، مجسمه کوهنورد میدان سربند .
( از علاقه مندان به شرکت در این برنامه تقاضا میشود حضور خود را در این برنامه با ارسال e-mail و یا درج نظر در وبلاگ اینجانب تا تاریخ 17 آذر ماه 1385 اعلام نمایند . )
با تشکر
رضا آموزگار

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد