نوشتن و دیگر هیچ

هذیانات و ادبیات و گاهی هیچ

نوشتن و دیگر هیچ

هذیانات و ادبیات و گاهی هیچ

رفت ..........

ارتمیس دوستم رفت.زود رفت و من ماندم غربت دل و هزاران سال تنهایی و دربدری.

نظرات 6 + ارسال نظر
سیما دوشنبه 14 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 04:17 ب.ظ http://stripped.blogsky.com

تازه با این خانه آشنا شدم ... عالی مینویسی و دوست دارم به خانه من هم سر بزنی ...

از مطالبی که خوندم این رو بیشتر از بقیه دوست داشتم...
این منم
آیا به غربت وحشی شبانه های خویشم راهت داده ام؟

شازده خانوم سه‌شنبه 15 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 10:11 ق.ظ http://shazdekhanoom.blogsky.com

چی داری میگی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
من باورم نمیشه .اصلا چطور ممکنه یه همچین چیزی؟؟؟
مگه قرار نبود بچه دار بشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!
اصلا حالم خوب نیست

زود باش برای من ایمیل بزن.

شازده خانوم جمعه 2 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 12:38 ق.ظ

برات ایمیل زده

بنده خدا سه‌شنبه 6 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 10:28 ب.ظ

جالبه بالاخره این وبلاگ بعد از یک سال آپ شد توی فیس بوک دنبالت میگشتم اما ندیدمت کجایی

مقداد جمعه 23 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 03:04 ب.ظ

Saeed jan salam
kojaie baba
sali ye bar miay
delam barat tang shode
saeed adrese email to baram beferest
in email mane , ye email bezan
meghdad_r@yahoo.com
man kheili donbalet gashtam, behet zang ham zadam
ama to bazam gom shodi
montazeretam
email bezan hatman
faday to
Meghdad

مقداد دوشنبه 30 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 01:56 ب.ظ

سعید جون سلام اگه هنوز زنده ای یه ایمیل برام بزن
فدای تو مقداد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد